Reklamace zboží

Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.

 

  1. K reklamaci je nutné napsat Typ/onačení stroje, výrobní číslo ( opsat nebo vyfotit štítek na stroji ) a číslo objednávky nebo faktury.
  2. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  3. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
  4. Oznámení o zjištěných vadách s popisem vady, prosíme zaslat na info@hobbypro.cz
 

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 603 160 460 nebo nám napište e-mail na info@hobbypro.cz

Zpět do e-shopu
 
 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola