Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
- K reklamaci je nutné napsat Typ/onačení stroje, výrobní číslo ( opsat nebo vyfotit štítek na stroji ) a číslo objednávky nebo faktury.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
- Oznámení o zjištěných vadách s popisem vady, prosíme zaslat na info@hobbypro.cz
Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 603 160 460 nebo nám napište e-mail na info@hobbypro.cz
Zpět do e-shopuMáte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.